16 juli 2018 hypotheek 0Comment

Wij zijn een MKB-bedrijf dat gevestigd is in Amsterdam, niet lang geleden zijn wij met ons personeel, inboedel enzovoort verhuist naar onze nieuwe locatie. Na veel wikken en wegen, overleggen en de voor- en nadelen naast elkaar leggen hebben wij ervoor gekozen om een bedrijfsverhuizing uit Amsterdam te doen. In dit artikel ga ik u wat meer vertellen over onze beweegredenen, hoe de verhuisservice was en ook nog wat over kostenopbouw. Lees daarom gerust verder!

Waarom verhuizen en waarom met een verhuisbedrijf?

Wij als bedrijf begonnen een aantal geleden met 5 man aan een nieuw avontuur. Vandaag de dag zaten we nog steeds in hetzelfde kantoor waar eigenlijk maximaal 6 a 7 mensen inpasten. Wij hadden alleen een team van al 12 mensen. Wij vonden het hooguit om naar een nieuw, groter een mooier kantoor te verhuizen. We hadden dus ook 12 vaste werkplekken en ook nog 2 flexplekken waar stagiairs of vakantiekrachten hun werkzaamheden kunnen uitvoeren.

Wij hadden een mooi en nieuw kantoor gevonden alleen de verhuizing nog moest worden geregeld. Om het zelf te doen kostte ons wel wat minder geld maar zoals u zelf wel kunt voorstellen kost dit ook erg veel tijd. Tijd is geld en wij kunnen dan ook geen werkzaamheden meer uitvoeren voor onze onderneming. In overleg met ons team, het verhuisbedrijf en kennissen. Wij hoorde van veel mensen dat ze goede ervaringen hadden met verschillende bedrijven die hun verhuizing hadden geregeld.

Wij hadden dus besloten om het te gaan uit te besteden bij een verhuisbedrijf in Amsterdam. Wij hadden best wat inboedel, dit bestond uit bureaus, elektronische apparaten, servies en nog meer. Wij hadden afgesproken dat wij als bedrijf alles zouden inpakken en verhuizen qua servies en de rest qua grote meubilair en apparaten zouden worden gedaan door het verhuisbedrijf.

We hadden een datum afgesproken, hoeveel tijd het ongeveer in beslag zou nemen en als laatste, naast de prijs, hadden we afgesproken dat het verhuisbedrijf ook alle meubilair weer op de vooraf afgesproken plekken zou instaleren. De dag was zaterdag waardoor we wel iets meer moesten betalen voor de verhuizing maar wij er geen werktijd mee zouden verliezen.

Wij waren erg blij met het proces, hoe het verliep en ook de service en dat er aan de afspraken werd gehouden. Wij vinden het als bedrijf erg belangrijk dat er eerlijk zaken wordt gedaan en dat gebeurde in dit proces dus ook.

Ook geïnteresseerd in zo’n verhuizing? Bekijk de mogelijkheden op hun website of neem even contact op om de mogelijkheden door te bespreken.

Kosten opbouw

De kosten van een verhuizing zijn verdeeld in verschillende factoren. Zo zijn er kosten voor de verhuiswagen, verhuizers, afstand van reizen, voorrijkosten en natuurlijk kosten voor extra diensten die u bij uw eigen verhuizing zou willen afnemen. Bepaal van tevoren als u voor een voordelige verhuizing wilt gaan, wat u zelf al kan verhuizen en wat u dus niet door het verhuisbedrijf hoeft te laten verhuizen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Anti-spam verificatie *